دزدگیر اماکن F6 فایروال

Firewall F6

از {{model.count}}
مقایسه محصول
3,050,000
2,600,000 تومان
15% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دستگاه دزدگیر اماکن f6 چگونه کار می کند؟دزدگیر اماکن f6 یک سیستم کاملا ساده، ولی بسیار قدرتمند بوده. که در سال 85 توسط فایروال به بازار عرضه گردید که دارای 16 سال تجربه کاری و حضور در منازل، محل کار شما مشتریان عزیز را دارد. دزدگیر منزل f6 دارای زون 24 ساعته، حالت دینگ دانگ، خروجی مستقل، حالت نیمه فعال می باشد.


محصولات مرتبط

یکی از ویژگی های مهم دزدگیر f6 این است که آژیرها و بلندگو های بسیار قدرتمندی دارد. اگر محل کار یا منزل شما جوری بوده که نیاز به بلندگو، آژیر های بلند داشته باشد، می توانید از این دزدگیر استفاده نمایید. همچنین می توان گفت دیگر نگران قطع شدن برق توسط سارقین، جهت خاموش کردن دزدگیر نباشید. دزدگیر f6 داری باطری بک آپ است، یعنی زمانی که سارقین برق را قطع کنند، اعلام هشدار دهند برای قطعی برق اعلام می کند.

دزدگیر اماکن f6

دزدگیر اماکن f6 دارای حالت دینگ دانگ می باشد. حالا منظور از حالت دینگ دانگ، یعنی زمانی که کاربر از سیستم حفاظتی f6 برای فروشگاه خود خریداری کرده است و نیاز دارید که از ورود افراد مختلف آگاه شوید؛ با فعال سازی حالت دینگ دانگ دزدگیر می توانید از ورود و خروج  افراد متفرقه آگاه شوید. و دزدگیر f6 دارای 2 ریموت بوده که هر دارای برد بالا بوده. از آنجایی که برند فایروال توسط مهندسان ایرانی در داخل کشور طراحی و تولید شده است دارای، گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ سالهاست. که باعث می شوند شما کاربران عزیز به ما اطمینان کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...